Zamawiający – Gmina Spiczyn, Spiczyn 10 C, 21 – 077 Spiczyn, NIP 505 -00 – 32 – 832. Przedmiot zamówienia – świadczenie usług odśnieżania na podstawie zgłoszenia telefonicznego.
Gmina Spiczyn jest podzielona na 8 sektorów – rejonów odśnieżania:
Realizacja usług z potencjalnymi wykonawcami nastąpi tylko w przypadku niemożliwości wykonania usługi odśnieżania własnymi siłami i sprzętem pozostającym w dyspozycji zamawiającego i tylko za uprzednim telefonicznym uzgodnieniem z oferentem zakresu prac, poprzez wskazanie sektorów do odśnieżenia .
Odśnieżanie powinno rozpocząć się najpóźniej w przeciągu godziny od telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania.
Zamawiający określa minimalną szerokość odśnieżania na 2,5 metra z koniecznością zrobienia zatoczki co około 500 – 800 m w zależności od potrzeb.
Zamawiający nie zapewnia ciągłości pracy i zastrzega sobie prawo do określenia umową faktycznego zakresu prac w oparciu o kontrolkę czasu pracy kierowcy sprzętu odśnieżającego, potwierdzoną przez pracownika Zamawiającego. Wyznaczenie terminów wykonywania pracy będzie uzależnione od potrzeb zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych.
Pracownik Zamawiającego odpowiedzialny za odśnieżanie – podinspektor Roman Stadnik tel. 81 75 77 026, tel. komórkowy 698 448 345
Warunkiem udziału w postępowaniu o naborze na wybór potencjalnych wykonawców świadczenia usług odśnieżania jest posiadanie/dysponowanie sprzętem do odśnieżania (pług lemieszowy jednostronny zawieszony na ciągniku, sprzęcie lub koparko-spycharce lub inne) i złożenie/przesłanie oferty na formularzu ofertowym z podaniem mocy silnika i podpisem. Formularz ofertowy stanowi załącznik do ogłoszenia.
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Spiczyn, Spiczyn 10 C, 21 – 077 Spiczyn .
Termin składania ofert: do 16 listopada 2015 r. do godz.13.00.
Załączniki: