Cena wywoławcza brutto: 4.000,00 złotych /słownie złotych: cztery tysiące/.
Termin realizacji od 15 października 2015r. do 20 grudnia 2015 r .
Sprzedający posiada prawomocną decyzję Starosty Powiatu Łęczyńskiego zezwalającą na usunięcie drzew objętych przetargiem.
Kupujący ponosi koszty wycinki drzew, załadunku i transportu drewna oraz pozostałe koszty związane z zapewnieniem bezpieczeństwa w terenie prowadzonych prac oraz jego uprzątnięciem.
O zakup mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- Prowadzą działalność gospodarczą w zakres której wchodzi wycinka i usuwanie drzew,
- Dysponują odpowiednim sprzętem do wykonania wycinki drzew, załadunku i transportu pozyskanej grubizny i gałęzi.
- Zatrudniani pracownicy prowadzący wycinkę drzew posiadają przewidziane prawem uprawnienia do wykonywania tego rodzaju prac w tym uprawnienia do obsługi pił mechanicznych.
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
- Poświadczone kserokopie zaświadczeń o szkoleniu BHP pracowników zatrudnianych przy wycince drzew oraz uprawnień do obsługi pił mechanicznych do ścinania drzew.
- Oświadczenie o zapoznaniu się z przedmiotem przetargu i miejscem usuwania drzew, załączoną specyfikacją techniczną usuwania drzew oraz instrukcją bezpiecznej pracy przy podcinaniu i ścince drzew.
- Oświadczenie o dysponowaniu wiedzą i sprzętem niezbędnym do realizacji umowy.
Kryterium wyboru oferty jest maksymalna cena brutto w złotych za wszystkie drzewa oferowane do sprzedaży.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej podpisanej, opieczętowanej kopercie z napisem „Oferta w sprawie przetargu na Sprzedaż drzew na pniu z pasa drogowego drogi gminnej Nr 105115L - w Jawidzu.
Ofertę należy sporządzić wg wzoru Nr 1 załączonego do niniejszego ogłoszenia.
Cena oferty musi zawierać wszystkie składniki wpływające na ostateczną cenę.
Oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego, pok. Nr 6 do dnia 14 sierpnia 2015 r. do godz. 900.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, pok. Nr 2 w dniu 14 sierpnia 2015 r. o godz. 1000.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty.
Osobami upoważnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:
– Janusz Fitzerman tel. 81 75-77-026.
- Maciej Uszyński tel.81 75-77-069
Załączniki: