ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT z dn. 13.02.2017 r.
Urząd Gminy Spiczyn zaprasza podmioty posiadające uprawnienia w zakresie usuwania drzew do złożenia oferty na usunięcie drzew w m. Januszówka, gm. Spiczyn
Opis przedmiotu zamówienia:
- usunięcie jednej sztuki drzewa z gatunku grusza pospolita czteropienna o obwodzie pni na wysokości 130 cm- 79, 80, 80,40 (cm), zlokalizowanego na działce nr 95, obręb Januszówka gm. Spiczyn,
Wycinka poprzez odcięcie piłą mechaniczną gałęzi, konarów i pnia drzew na wysokości 5 cm od poziomu gruntu; Zamawiający zastrzega, że uprzątnięcie terenu z gałęzi po wyciętym drzewie zapewni Wykonawca przez zabranie gałęzi, konarów i pnia drzewa przez Zamawiającego i zagospodarowanie ich we własnym zakresie.
Wycinka drzew, stanowiąca przedmiot zamówienia, winna być wykonywana w taki sposób, aby nie naruszyć istniejącej roślinności oraz urządzeń, instalacji i zabudowy w bezpośrednim otoczeniu usuwanego drzewa i na szlakach komunikacyjnych znajdujących się w sąsiedztwie.
Przed złożeniem ofert oferent zapozna się z przedmiotem zamówienia przy udziale osoby reprezentującej Zamawiającego.
Termin realizacji zamówienia: do 28 lutego 2017r.
Kontaktu w sprawie zamówienia oraz sposób uzyskania informacji: tel. 81 75 77 048, Urząd Gminy Spiczyn.
Najkorzystniejsza cenowo oferta będzie podstawą do zawarcia umowy.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 6 do dnia 20.02.2017r do godz. 10 00 na adres Urząd Gminy Spiczyn, Spiczyn 10c, 21-077 Spiczyn, bądź elektronicznej na adres mailowy gmina@spiczyn.pl.
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w zamkniętej podpisanej opieczętowanej kopercie z napisem
„Oferta na usunięcie drzew”
Rozpatrywane będą oferty z datą wpływu 20.02.2017r do godz. 10 00
O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy którzy spełniają następujące warunki:
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty.