W projekcie mogą wziąć udział osoby fizyczne, będące właścicielami lub współwłaścicielami budynku mieszkalnego położonego na terenie Gminy Spiczyn, na którym planowany jest montaż instalacji.
Zainteresowane osoby zapraszamy do Urzędu Gminy Spiczyn w celu złożenia wymaganych dokumentów tj. ankiety wraz z kserokopią dokumentu poświadczającego własność budynku. Szczegółowe informacje udzielane są pod nr tel. 81 531 71 35/81 75 77 048
Dokumenty należy składać w godzinach pracy urzędu, tj. 7:30 – 15:30. W dniach 14-15.01.2021 r. oraz 21-22.01.2021 r. dokumenty na instalacje fotowoltaiczne przyjmowane będą do godziny 18:00
Jednocześnie informujemy, iż realizacja projektu uzależniona jest w 100 % od zainteresowania oraz deklaracji Mieszkańców Gminy. W przypadku zgłoszenia się zbyt małej liczby osób Gmina Spiczyn zmuszona będzie do rezygnacji z realizacji projektu z powodu niemożliwości osiągniecia założonych w projekcie wskaźników.