Opis przedmiotu zamówienia:
Wycinka poprzez odcięcie piłą mechaniczną gałęzi, konarów i pnia drzew na wysokości 5 cm od poziomu gruntu.
Wycinka drzew, stanowiąca przedmiot zamówienia, winna być wykonywana w taki sposób, aby nie naruszyć istniejącej roślinności oraz urządzeń, instalacji i zabudowy w bezpośrednim otoczeniu usuwanego drzewa i na szlakach komunikacyjnych znajdujących się w sąsiedztwie.
Przed złożeniem ofert oferent zapozna się z przedmiotem zamówienia przy udziale osoby reprezentującej Zamawiającego.
Termin realizacji zamówienia: do 31 lipca 2017r.
Kontaktu w sprawie zamówienia oraz sposób uzyskania informacji: tel. 81 75 77 048, Urząd Gminy Spiczyn.
Najkorzystniejsza cenowo oferta będzie podstawą do zawarcia umowy.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 6 do dnia 26.07.2017r do godz. 10 00 na adres Urząd Gminy Spiczyn, Spiczyn 10c, 21-077 Spiczyn, bądź elektronicznej na adres mailowy gmina@spiczyn.pl.
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w zamkniętej podpisanej opieczętowanej kopercie z napisem
„Oferta na usunięcie drzew”
Rozpatrywane będą oferty z datą wpływu 26.07.2017 r. do godz. 10 00
O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy którzy spełniają następujące warunki:
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty.